مهندس سفيد : عمل نكردن به وعده هاي داده شده، علي رغم ايجاد يك رضايت كوتاه مدت، در مجموع براي نظام ضرر دارد.
غلامعلي سفيد در گفتگو با خبرنگار ايسنا - منطقه يزد، اظهار داشت: هنر و وظيفه دولت است كه مردم را از خود راضي نگه دارد، ولي اگر دولت قولي بدهد كه نتواند عمل كند، رضايت كوتاه مدت ايجاد مي‌شود و در مجموع براي نظام ضرر دارد.
وي افزود: اين دولت نيز مي‌تواند با نيت‌هاي خيرخواهانه، كارهاي خوبي نيز انجام دهد، ولي اشتباهاتي در عملكرد دولت به چشم مي‌خورد كه سبب ايجاد خوشنودي لحظه‌اي در مردم مي‌شود، ولي در دراز مدت و با عمل نكردن دولت، اين رضايت، نتيجه معكوسي خواهد داشت و براي نظام ضرر دارد.
استاندار اسبق يزد، از جمله مشكلات دولت جديد را قول‌هاي غير قابل اجرا، عنوان داشت و افزود: حتي شعارهايي كه در سياست خارجي ما داده مي‌شود، سبب جلب مردم بسياري از كشورهاي عرب به ايران شده است، ولي آيا منافع ايران در اين قول‌ها رعايت شده و آيا قابل اجرا هستند.
وي افزود: از ديگر ايراداتي كه بر دولت جديد وارد است، عدم استفاده از تجارب گذشتگان است، قطعا مديريت بايد تغيير كند، ولي اگر فراگير وگسترده‌تر شود، به صلاح نيست.
عضو شوراي مركزي جبهه مشاركت در ادامه افزود: بايد تغيير مديريت‌ها ضرورت داشته باشد و در انتخاب فرد بعدي، مصلحت‌هاي جامعه رعايت شود، در عين حال كه از شخصي كه كنار رفته و داراي تجارب گسترده است، استفاده شود، چرا كه در غير اين صورت نظام و جامعه متضرر خواهد شد.
سومين مشكل مطرح شده از سوي سفيد، عدم قطع ريشه اصلي بود وافزود:‌ متاسفانه ما در پي قطع ريشه 28 ساله انقلاب خود هستيم و آن را با ياس و نااميدي و تبهكاري همراه مي‌كنيم و وقتي از 28 سال گذشته صحبت مي شود، تمام شخصيت ها، انسان هاي خلافكار و مخالف مردم به تصوير كشيده مي شوند و كليه فعاليت هاي دولت هاي گذشته مخالف اسلام و نظام و مردم معرفي مي شود، در صورتي كه اينچنين نبوده و آيندگان نيز ممكن است، چنيني نظرهايي در مورد شرايط فعلي داشته باشند.
  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا